Compromís per la Diversitat farà una taula rodona sobre l’assetjament LGTB a les escoles.

467699_4788035701104_1483412275_oEl centre cultural l’Octubre acollirà una taula rodona organitzada per Compromís sobre la problemàtica de l’assetjament escolar a les persones LGTB en l’àmbit escolar.

El drama de l’assetjament escolar, fruit de la manca d’educació, informació i formació en la diversitat, a els i les més menudes és causa d’infinits trastorns que poden acompanyar a les persones que ho patixen al llarg de la seua infància i, fins i tot, la resta de la seua vida. Essent amés un dels principals motius de suïcidi en l’adolescència.

“Compromís per la Diversitat”, la sectorial LGTB de Compromís es suma a la campanya de la FELGTB de 2013 “escoles sense armaris”. Amb motiu del passat 17 de maig (dia contra la transfòbia, bifòbia i homofòia) i aprofitant la proximitat de l’Orgull LGTB 2013, el partit ecovalencianista organitzarà una taula rodona per aprofundir en els problemes que es donen al voltant de l’homofòbia, la presència i mancança de ferramentes amb les que compten els actors que interactuen amb aquestos problemes, i les possibles solucions.

La taula rodona estarà composada per Mar Ortega (coordinadora general de Lambda. Col·lectiu de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals), Miquel Real (director de l’IES Rascanya), l’STEPV i la FAPA. Moderarà Fran Ferri (Diputat a les Corts Valencianes i activista LGTB) guardonat aquest any amb el “Premio Pluma Joven” de la FELGTB.

L’esdeveniment tindrà lloc a les 19.00h a la sala El Terrat del Centre Cultural l’Octubre (c/Sant Ferran,12- València) el proper dijous 6 de Juny.

Suma’t a esborrar LGTBfòbia a les aules! Fem fora els armaris!!

#Compromíslgtb6J

LGTBfòbia copia